Zapytanie ofertowe na wykonanie prac projektowych "Remont toalet publicznych przy Stadionie Miejskim w Rybniku"
Informacja opublikowana: 09.06.2021, 09:50
Data zakończenia zapytania: 29.08.2019, 12:00
Data rozstrzygnięcia zapytania: 29.08.2019, 12:00
Zapytanie ofertowe na wykonanie prac projektowych
DIZP/ZO-1/2019
Rybnik, 02.08.2019 r.
Dotyczy: wykonania kompletnej dokumentacji projektowej w tym uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę z potwierdzeniem nie wnoszenia sprzeciwu dla zadania inwestycyjnego pn.:
„Remont toalet publicznych przy Stadionie Miejskim w Rybniku”
Działając zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53, 730), Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rybniku. zaprasza do złożenia oferty na wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w tym uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę z potwierdzeniem nie wnoszenia sprzeciwu dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont toalet publicznych przy Stadionie Miejskim w Rybniku”.
Zakres prac projektowych obejmuje w szczególności:
- Ocenę stanu technicznego budynku toalet na potrzeby wykonania dokumentacji projektowej,
- Projekt budowlano-wykonawczy remontu budynku toalet w zakresie architektury, konstrukcji i wymaganych instalacji wewnętrznych, oraz remont nawierzchni dojścia do budynku,
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- Kosztorysy inwestorskie,
- Przedmiary robót.
Zakres opracowań projektowych:
- Projekt budowlano-wykonawczy – 4 egz.
- Projekt budowlano-wykonawczy osobno dla każdej branży - po 4 egz.
- Przedmiar robót – 2 egz.
- Kosztorys inwestorski – 2 egz.
- Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz.
- Płyta CD z wersją elektroniczną wykonanych prac projektowych (z zachowaniem zgodności wersji elektronicznej z wersją papierową) rysunki w formacie pdf i dwg, kosztorys i przedmiar w formacie pdf i xls – 1 egz.
Zakres szczegółowy dokumentacji projektowej:
Projekt remontu istniejącego budynku toalet publicznych przy Stadionie Miejskim w Rybniku na działkach przy ul. Żużlowej nr ewid.: 1472/7 i 2254/8, wraz z remontem chodnika – dojścia do budynku
Budynek posiada przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej i energii elektrycznej.
Szczegółowy zakres opracowania zawarty został w załączniku (rys. K-1)
Wymagania ogólne:
- Wykonawca uzgodni z Zamawiającym przyjęte rozwiązania techniczne oraz funkcjonalno-użytkowe.
- Dokumentacja projektowa na każdym etapie (projekt budowlany i wykonawczy) wykonawstwa musi zostać zaakceptowana przez wskazanych przedstawicieli Zamawiającego oraz uzyskać pisemne potwierdzenie zgodności z zakresem zamówienia i kompletności dokumentacji.
- Dokumentacja przed oddaniem do Zamawiającego musi być kompletna i posiadać uzgodnienia przewidziane ustawowo.
- Projekt budowlano-wykonawczy (wszystkich branż), przedmiary, kosztorysy inwestorskie oraz specyfikacje techniczne będą podstawą do przeprowadzenia procedury przetargowej na remont budynku.
- Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokumentację projektową ( kompletność, zgodność z przepisami, prawidłowość wykonania) na etapie uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia oraz na etapie realizacji inwestycji, zatem w przypadku konieczności wykonania uzupełnień/zmian na podstawie postanowienia wydanego przez organ administracji architektoniczno-budowalnej w trakcie postępowania, lub konieczności konsultacji w trakcie realizacji Zamawiający wezwie Wykonawcę do ww. czynności.
Zamawiający posiada:
- prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane,
- inwentaryzację budowlaną w formacie dwg
- wstępną koncepcję projektową
Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta winna zawierać:
- Nazwę i siedzibę Wykonawcy, przedmiot i datę sporządzenia oferty.
- Wskazanie terminu – nie późniejszego niż 30.08.2019 r. złożenia kompletnej dokumentacji w Urzędzie Miasta Rybnika.
- Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedłożenia przez Wykonawcę zaświadczeń wystawionych przez Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych dotyczących w/w należności, przed podpisaniem umowy.
- Oświadczenie Wykonawcy, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie sądowe związane z działalnością gospodarczą.
- Oświadczenie Wykonawcy, że związany jest ofertą do czasu podpisania umowy i że zobowiązuje się do zawarcia umowy w ciągu 7 dni, jeżeli postępowanie wygra.
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy:
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy, w tym dotyczące płatności i kar umownych zostaną sformułowane po przedstawieniu ofert, w zależności od sposobu płatności wybranego przez Wykonawcę i będą podlegały negocjacjom.
Składanie ofert:
- wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę,
- oferta i załączniki do oferty muszą być podpisane przez upoważnionego(ych) przedstawiciela(i) wykonawcy, a w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo,
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim,
- Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być kompletna i jednoznaczna. Zaleca się, aby oferta była trwale zszyta i aby wszystkie zapisane strony oferty były ponumerowane kolejnymi numerami,
- wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę – niezależnie od sposobu dostarczenia.
- Wykonawcy, którzy złożą ofertę niepodlegającą odrzuceniu, zostaną zaproszeni przez Zamawiającego do negocjacji.
- W trakcie oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów dodatkowych wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Oferty nie spełniające wymogów specyfikacji nie będą rozpatrywane.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach zaopatrzonych pieczęcią Wykonawcy z napisem : Zadanie inwestycyjne pn.: „Remont toalet publicznych przy Stadionie Miejskim w Rybniku” w siedzibie Miejskiego Ośrodka Sporti i Rekreacji w Rybniku przy ul. Gliwickiej 72 – Dział Inwestycji i Zamówień Publicznych lub wysłać mailem na adres inwestycje@mosir.rybnik.pl w terminie do dnia 14 sierpnia 2019 r. do godz. 14:00.
Termin wykonania zamówienia:
Do 6 września 2019 r. - termin realizacji może zostać przesunięty w sytuacji, gdy opóźnienie prac nie wynika z winy projektanta.
Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Informacja na temat wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
- Wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono;
- Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
- Osoby fizyczne, które zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
- Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
- Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.
- Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Opis kryteriów oceny oferty
- Kryterium wyboru wykonawcy oceniane będzie według następujących kryteriów:
- Kryterium oceny ofert – cena 100%
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
Inne istotne informacje uzupełniające
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub zamknięcia postępowania dotyczącego wyboru wykonawcy bez podania przyczyn. Wykonawcom, do których zostanie skierowane zapytanie ofertowe nie przysługuje żadne roszczenie względem zamawiającego w tym w szczególności z tytułu wyboru innej oferty, odwołania lub zamknięcia całego postępowania bez wskazania wykonawcy.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych (udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – prawo zamówień publicznych).
- Do czynności podejmowanych w trakcie niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy w/w ustawy, oraz przepisy ustawy - Kodeks cywilny.
- Upoważniona do kontaktu z Wykonawcami jest: Joanna Fojcik tel. 32 42 27 839 wew.23 ; inwestycje@mosir.rybnik.pl
Rybnik, 2 sierpnia 2019 r.
Opublikował: Anna Siwczyk
Publikacja dnia: 09.06.2021, 09:50
Dokument oglądany razy: 9 768